دلـــ❤ــــتنگـــــــــــــی
دلـــ❤ــــتنگـــــــــــــی

دلـــ❤ــــتنگـــــــــــــی

شبهایه دلتنگی

بزرگ شدن ...

داشتم یه رمانی میخوندم عاشقانه وغمگین بود اما من اصلا واسه هیچ کدوم از این داستان نارحت نمیشم  نمیدونم چم میشه فقط دلم به حال خودم میسوزه اشکم میاد اما منکه نباید گریه کنم تا چشام تر میشه یه قطره اشکی میخواد بیاد فورن بادستم پاکش میکنم و چشامو گرد باز میکنمو با دستم بادشون میزنم من نباید گریه کنم اگه یه دونه اینو یاد بگیرم یعنی خیلی بزرگ شدم اگه به هرچیز هیچی ناراحت نشمو گریم نگیره اون موقع خیلی از کارام درست میشه 


نظرات 1 + ارسال نظر
miss_love جمعه 15 بهمن 1395 ساعت 14:40 http://grave4.honor.es

برایتان موفقیت توام با سر بلندی آرزومندم
شما هم به من سر بزنید واقعا دست گلتون درد نکنه،تشکرررررررررر
8168

مرسی حتما
ولی سایتتون منتقل میشه موفق نشدم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.