دلـــ❤ــــتنگـــــــــــــی
دلـــ❤ــــتنگـــــــــــــی

دلـــ❤ــــتنگـــــــــــــی

شبهایه دلتنگی

دوباره مینویسم

خیلی وقت بود که به وبلاگم سر نزده بودم چندروز پیش ک میخواستم دوباره راش بندازم امدم نمیدونم سر اینجا چی امده قالبش کلا  رفته هر چی ابزار گزاشته بودم کار نمیکنه کلا به یه تعمیرات اساسی نیاز داره گفتم باشه بزار یکی از متن هایی که تو این مدت نوشتمو انتخاب کنم بزارم  اخه بعضی وقتا حرفای دلمو مینویسم ادعایی نویسندگی نمیکنما حرفای دل خودمو مینویسم تا یکم اروم شم اسمشو گذاشتم دلنوشته چون حرفی که از ته د ل  میاد و اگه به کسی نگی رو دلت سنگینی میکنه ما ک کسیو نداریم مینویسیم رفتم سراغه دلنوشته هام ک دیدم ایی دله غافل همشون از یاداشت هام  پاک شده هرکاری هم کردم نتونستم برگردونمشون  نشدپیش خودم گفتم باشه اینا پاک شده حرفهای ادم ک تموم نمیشه اگه  بشینی پایی حرفای کسی دوبرابره طول عمرش واست حرف میزنه شایدم بیشتر 

نمیدونم بعضی موقع ها دلم میخواد بازم نوشتنو شروع کنم میگم چه فایده ن کسی میفهمه چی میگم نه کسی میخونه اگه تو این سایتم بنویسم کسی مشتریی حرفای من نیست ک بیاد بخونه خلاصه در همین حد مخاطب نداریم خلی وقتا میخوام بنویسم ولی حس نوشتن نیست حرف واسه گفتن زیاد حست ولی حرفی واسه زدن نه نمیدونم میفهمین چی میگم یا ن !؟

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.