دلـــ❤ــــتنگـــــــــــــی
دلـــ❤ــــتنگـــــــــــــی

دلـــ❤ــــتنگـــــــــــــی

شبهایه دلتنگی

دوست دارمت حد نداره


تو را من دوست میدارم چقدرش را نمیدانم 

تورا من دوست میدارم 

چقدرش را نمیدانم 

توی دنیا برای هر چیزی یه واحد اندازه گیریی هس 

اگه مقدار چیزی رو بخوایم مشخص کنیم از یه واحدی استفاده میکنیم که بستگی به نوع ان چیز داره 

مثلا فاصله رو با مترو کیلومتر مشخص میشه یاوزن یک چیزی رو باکیلو گرم یا لیتر برای مایعاته یا...

اما اگه بخوایم به یکی بگیم دوست دارم چی!

ولی دوست داشتن که اندازه نداره

بگم اندازه کره زمین اخه اگه روزی دور زمینم بگردی تو یک نقطه ای دوباره میرسی به همون جای اولش

  بگم اندازه هفت اسمونا خوب اونم بعد از هفتمی اسمونی نداره 

بگم اندازه تموم ستاره ها ی توی اسمون خوب اونم که روزا کلا ستاره نیستببینی چقدره

 شباهم بعضی وقتا هستن بعضی موقع ها نیستن

 حالا یکی بیکار تر ازمن که تنها کارش دوست داشتنه توه میشینه میخواد اندازه دوست داشتن رو حساب کنه ستاره هارو میشموره بالاخره که تموم میشه !

اگه بگم قد نفسایی که میکشم خوب اونم تا جایی که نفس یاریم میکند هست 

ولی من بیشتر ازاندازه نفسام دوستت دارم

 اگه بگم تا وقتی قلبم میزنه هر تپشش برای تو برای دوست داشتنه توه بازم ممکنه یه روزی شاید همین فردا ن تپه 

ولی من بیشتر از تپش قلبم دوست دارم 

دوست داشتن هم شده مثل معادلات ریاضی حد نداره بی نهاته  

                                          ∞=♥lim

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.