دلـــ❤ــــتنگـــــــــــــی
دلـــ❤ــــتنگـــــــــــــی

دلـــ❤ــــتنگـــــــــــــی

شبهایه دلتنگی

روز میلاد من است

چقد این شهر وصف حال منه


روز میلاد من است آمده‌ام دست کشم

به سر و گوشِ عرق کرده‌ی دنیای خودم

قول دادم که در این شعر فقط من باشم

تا خودم با همه خود باشم و تنهای خودم 

اره امروز روز میلاد من است کسی که از بدو تولد کسی نخواستتش از این که نخواستنم دلخور نیستم دیگه عادت کردم ناسلامتی ۲۲سال گذشته دیگه با این چیزا خوو گرفتم از کسی هم انتظار ندارم یادش باشم دورو بریام انقدر درگیر کارای خودشونن که خودشون از یادشون میه چه برسه من یادشون بیفتم  فقط از یکی لاقل انتظار داشتم که یادش باشه تولدمه از کسی که اعدایع شق و عاشقیش ...پاره میکنه  حداقل نمیای بگی خوب باشه پیم ن میدی اوکی با یه تکسی پروفایلی بفهمون دیگه اره من یادم امروز  تولده یه نفره :/گوه تو روح اونایی که هنوزم فکرمون درگیرشونه 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.