دلـــ❤ــــتنگـــــــــــــی
دلـــ❤ــــتنگـــــــــــــی

دلـــ❤ــــتنگـــــــــــــی

شبهایه دلتنگی

من مزاحم

دیگه از اون روز به بعد که ...

بعد مدت ها دیده  بودمت

بعد اون استقبال  گرمی که کردی...

بعد اینکه بی هوا گذاشتی ورفتی

با خودم  عهدبستم

دیگه مزاحمت نمیشم 

تا حالا تونستم هرچند شبارو  با بی خوابی

 و روزارو هم که تا ظهرخوابم 

 اخه دیگه حوصله ی چن سال پیشو ندارم 

بتونم تو جمع زیاد بمونم

مزاحمت نمیشم


                

نظرات 8 + ارسال نظر
سمانه پنج‌شنبه 19 شهریور 1394 ساعت 21:51 http://team-melly-voliball.blogfa.com

سلام..مرسی از حضورتون در وبم بازم بیاین خوشحال میشم

حتما

بیتــــــbitaــــــا پنج‌شنبه 19 شهریور 1394 ساعت 13:03 http://tofan.avablog.ir

↙بعضیـــــام هستن هرچـــی میبینیشــون.....سیــــــــر نـــمــیشـــی✔

Loading… ████▒▒ 10%
Loading… ████▒▒ 20%
Loading… ████▒▒ 30%
Loading… ████▒▒ 40%
Loading… ████▒▒ 50%
Loading… ████▒▒ 60%
Loading… ████▒▒ 70%
Loading… ████▒▒ 80%
Loading… ████▒▒ 90%
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
UPДм



آپــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم

من حسادت می کنم حتی به تنها بودنت
من به فرد رو به رویی، لحظه ی خندیدنت...
من به بارانی که با لذت نگاهش می کنی
یا نسیمی که رها می چرخد اطراف تنت...
من حسادت می کنم حتی به دست گرم آن،
شال خوشرنگی که می پیچد به دور گردنت...
وقتی انگشتان تو در گیسوانت می دود،
من به رد مانده از اینجور سامان دادنت...
اینکه چیزی نیست ،گاهی دل حسادت کرده به،
عطر پاشیده از آغوش تو بر پیراهنت...
هیچکس ای کاش در دنیا به تو حسی نداشت،
من حسادت می کنم حتی به قلب دشمنت...
کاش هرکس غیر من، ای کاش حتی آینه،
پلک هایش روی هم می رفت وقت دیدنت.

رامین چهارشنبه 18 شهریور 1394 ساعت 23:43 http://boys77.blogfa.com

سلام عزیز
ممنونم که سرزدی
خودت وبت
سوپربیگ لایک دارید

نجات مشهودی سه‌شنبه 17 شهریور 1394 ساعت 15:32 http://rea1362.avablog.ir/

سلام دوست خوبم
این به نظر بهترین کار یه شهریوریه...............

ممنون که سرزدی باتبادل لینک موافق بودی خبرم کن

موافقم

به سلامتی "تو"

تویی که دلت واسه یه بی معرفت پست تنگه....

تویی که جلوی بغضت رو جلوی همه قورت میدی که یه وقت گریه نکنی....

تویی که هر آهنگی گوش میدی فقط به یاد یه نفر میفتی....

تویی که تا میای حرف بزنی و کاری کنی سریع میگی:

"بیخیال"

تویی که شبا از فرط تنهایی و بی رویا بودن،هدفون تو گوش میخوابی....

تویی که حتی نمیدونی چه مرگته....!!!؟

تویی که حتی نمیدونی چه ریختی باید خودتو خالی کنی....

تویی که "خیانت" از "عشق" و "رفیقت" دیدی و فقط "سکوت" کردی و بغض و نگاهت....

ویی که نامردی رو در حقت تموم کردن و هنوزم دلت بلد نیست نبخشتشون....

تویی که میخوای بهش زنگ بزنی ولی "غرورت" نمیزاره....!

آره عشقم !

به سلامتی "تو" که حال و روزت مثل "من"....

"طوفاااااااانیه"..........

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.