دلـــ❤ــــتنگـــــــــــــی
دلـــ❤ــــتنگـــــــــــــی

دلـــ❤ــــتنگـــــــــــــی

شبهایه دلتنگی

یادم نره

وقتی میرم پروفایل هارو میخونم میبینم تا به هر دختری رسیدی از رو نرفتی با همشون بودی 

وقتی اون دوستت دارم هایی رو که  زیر پستشون نوشتی رو میبینم 

به خودم حق میدم که دیگه نمیتونم  اعتماد کنم

نمیتونم اعتماد کنم حتی به خودم

نکنه پس فردا این چیزا

یادم بره


نظرات 2 + ارسال نظر
نادم پنج‌شنبه 12 فروردین 1395 ساعت 09:26 http://aziiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiizam.blogsky.com

سینا پنج‌شنبه 12 فروردین 1395 ساعت 05:55 http://sardaraneeshgh.blogsky.com/

سلام وعرض ادب واحترام...انچه بعضا در پستها میخونین رو دوستت دارمهایی که از سرهوس به دختری گفته می شود رانمیتوان دلیل بر بدبودن دختری که فرشته است دانست واینرا گاهی از هوس مردانی باید دانست که نشناخته خود را میخواهند از هوس خالی کنندونوع نوشتار دختر ونوع انتخاب قالب وحتی نوع برخورد با افراد چنین برای جنس مخالف جذاب می شود که به نااگاه دوستت دارم وهزار نوع ادبیات دیگر پیش می اید.ببخشید اینطور گفتم ونوشتم حال بهترکه بدانیم پسران گاهی خود را چنان اویزان میکنند که تو گویی عمری است دختری از کرانه های دور را می شناخته اند ببخشید شرمنده عذر تقصیر

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.