دلـــ❤ــــتنگـــــــــــــی
دلـــ❤ــــتنگـــــــــــــی

دلـــ❤ــــتنگـــــــــــــی

شبهایه دلتنگی

دوس داشتن

  • نمیذونم چرا کسیو دوس دارم که اصلا ازش هیچی نمیدونم یکی خیلی قریبه یکی که اصلا یادش نیستم یکی که نمیدونه  یه روزی بهش دل سپردم نمیدونم شاید این حسی که من دارم اسمش دوس داشتن نیس شاید انقد کسیرو دوس نداشتم فک میکنم این یه نفر واسه من بسه نمیدونم یه روزی دلم به اونی که میخواد میرسه یا نه این که مگن عقل وقلب ادم با هم نمیسارن درسته منکه میدونم کسی که نمیشنادم هیچی ازم نمیدونه حتی منم نمیدونم چطور ممکنه اما دلم الکی خوش میشه که شاید یه روزی اونی شد که میخوام  از الکی خوش بودن متنفرم از این که خودمو به کوجه علی چپ برنم ازاین که یه جا بشینمو کاری نکنم بیزارم  اخه از دستمم کاری بر نمیاد تا بکنم این نا توانیم بیشتر از همه چی عذابم میده ...

نظرات 1 + ارسال نظر
رضا سه‌شنبه 16 شهریور 1395 ساعت 14:52 http://reza67.avablog.ir

خاطرات هیچ وقت نمیره.این دنیا همه چیزش دروغه حتی ادماش دل نبند

اری‘ از بعضی ادم ها خاطره میماند از بعضی دیگر هیچ
خاطره ساختن لیاقت میخواهد بعضی ها ندارن

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.