دلـــ❤ــــتنگـــــــــــــی
دلـــ❤ــــتنگـــــــــــــی

دلـــ❤ــــتنگـــــــــــــی

شبهایه دلتنگی

روانشناس ظاهر

چن روز پیش یه استادی امده بود کلاس از اینا که تازه کارنو به کار همه کار دارن از اونا

 جلسه اول بود یا فک کنم دوم برگشته بهم میگه من روانشاسیم خوبه  شلوغ کلاس تویی یا اینطور  نیس  چون چهرت یه طوریه نشون میده که شلوغی منم نخواستم بگم من کجا شلوغی کجا چن سالیه که از ته دل نخندیدم دیگه حوصله و  سر به سر کسی گذاشتنو ندارم  چند سالیه که دیگه اون ادم سابق سابق نیستم خواستم بگم از رو ظاهر ادما اونارو قضاوت نکن اما بازم نگفتم خواستم بگم اگه میتونی راجب روانم حرف بزنه اون چیزی که تو میبینی یه درصدشم من نیستم

 اما  یه جورایی امید وار شدم 

دارم نقشمو خوب بازی میکنم

دارم یه طوری وانمود میکنم که 

هیچشکی هیچی نمیفهمه از حالم


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.